Länge sen!! :*

Heej Amanda här!!

Det var länge sen någon bloggade så det skulle ju vara bra om jag bloggar nu.

Idag har jag, Malin, Emelie m.m spelat fotbollscup. Najjs. Det gick jättebra, vi vann alla matcher.
Första matchen: Rönninge-Huddinge 1-0
Andra matchen: Boo FF-Rönninge 0-4
Tredje matchen: AIK-Rönninge 0-1
Asså, är vi inte grymma?? Jag kan inte sitta still och va tyst tyyyyp jag är så GLAD. Man kan inte vara lika failad som mig ust nu. Jag bara sitter och skriker typ:D Iaf imorgon fortsätter cupen JIHO, hoppas det går lika bra då.... Taggad taggad!!

Vet inte vad jag ska skriva... Tänk tänk tänk... Håll tummarna för oss. Haha.. :* Men kanske kan börja blogga igen. (Blir roligare och roligare) :D

Syns sen!! :D :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0