Hoppas ni kan förlåta mig!!!!!

Jag är såå ledsen!!!

Jag vet att jag inte har bloggat på
ett låååååångt tag........
Jag hade typ "glömt bort"
bloggen men en tjej i klassen
sa att hon kollar på bloggen & att jag aldrig bloggar :(.
Jag vet att jag inte gjorde det men jag ska börja göra det!



Idag har jag varit i skolan vi ska typ ha något prov i SO. I morgon har vi simm-test.Jag hoppas jag klarar det!!!! (men det värkar inte så svårt....)
senare på kvällen hade jag friidrott.Igår skulle jag ha haft fotboll men det var för mycket snö och en liten "
storm". Igår var det ganska kul att det snöade men idag är det bara slask!
Det är faktist inge kul med slask!!!
Eller du kanske tycker det är kul med slask men inte "snö"?Kommentera gärna!!



 som jag skrev i början Jag är värkligen ledsen att jag inte bloggar så mycket!!! 

 kram Emelie!!


Kommentarer
Postat av: wilma:)

hej läser eran blogg

/wilma

2010-11-11 @ 19:03:35
URL: http://verywilma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var Wilma som "påminde mig"

Tack!

2010-11-12 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0