Badat:)

Heej!


Idag har jag badat med två kompisar. Ronja och Sandra det var jättekul vi badade i 3,5 timmar. Innan gick vi till grillen för Ronja skulle äta lite. Efter vi hade badat skjutsade Ronjas pappa hem mig.


Jag har inte bloggat på ett tag men jag har inte haft tid eller typ som Emelie "glömt bort" bloggen.  Men jag ska försöka att blogga lite mer. Jag tycker att det är ganska roligt "ibland" men det börjar bli lite tråkigare.

Idag i skolan hade vi svenska, matte, engelska då hade vi glostest vet inte hur det gick vi har också haft so och musik. På musiken hade vi slagverk då fick vi spela trummor, vi spelade 2-takt.

Just nu sitter jag vid msn och chattar med Emelie och min moster som precis har kommit hem från BB. I söndags fick jag en kusin en kille blev det de vet inte vad den ska heta ännu. Det var roligt.:):)

Från Amanda

Ska bäörja blogga lite till som jag sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0