Väntar....

Heej!!
Nu vänatar jag på min mamma som ska komma hem från sin innebandyträning. Det är så tråkigt alltså jag är hemma själv med min lillebror.
Vet inte direkt vad jag ska skriva men iaf.
Jo just det på fredag så ska jag, Malin & Emelie spela en match. Det ska bli så himla kul. Oo jag vill så gärna att vi ska vinna.
Idag på möllebadet fick man va 2 & 2 jag fick va med Ronja (min bästis). Malin och Emelie fick vara en grupp. Men man skulle ju rita landskap som Emelie sa elr så var det Malin som sa det. Aa men iaf. Sen när vi gick hem så hade jag, Malin, Ronja & Emelie jätteroligt vi gick med Lena (våran fröken). Vi gick och klängde i hennes armar och så sen bråka vi om vem som skulle stå med Lena men jag och Ronja vann:)  Malin ch Emelie fick stå med Lena efter ett tag. Men Malin klara inte av det så Sandra fick stå med Lena istället. I slutet när vi nästan var framme vid skolan så fick jag & Sandra gå med Lena:) Men Malin och Emelie klängde så mycket på Lenas armar så Lena sa att ingen fick hålla i henne:( Men Malin och Emelie gjorde ändå det vet inte varför:O.
Jag har inte så mycket mer att berätta om Sorry!

 

//Amanda


Kommentarer
Postat av: Anonym

är ni bästisar du har sagt stt ni inte är de

2010-05-27 @ 13:45:06
Postat av: AMANDA

är det sandra som skrev den där kommentaren??



Ja, varför skulle vi inte vara det om vi hade kalas med varandra??

2010-05-30 @ 12:52:35
URL: http://tredrakar.blogg.se/
Postat av: Anonym

neeeeeeeej

2010-05-31 @ 20:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0