Nils Karlsson Pyssling.

Heeej bloggen!Igår när det var KM  å tränade jag! Elli tränade lite spjut med mig!:)en ställde vi (Jag & Elli) &
och grillade korv! Kul! en skulle jag & Sandra ta bort snittslarna (jag vet inte vad det heter men det är dom är röd.-vita banden) runta banan! Först gick det jättebra sen trasslade vi in oss rejält.! Nu chattar jag med Amanda! Hehe,kul! Sen kollar jag på Nils Karlsson Pyssling också fast det är inte så kul!Vid tre-tiden tror jag ska jag spela match!Kul!:D Lovisa,Elli,Christian & Lotta kanske kommer att grilla/äta hos oss idag!:-p Men Lovisa kanske är sjuk så dom kanske inte kommer...Föresten hittade jag en goood sak på "google" Det är en Choklad Pizza!Så här ser den ut! Men nu ska jag hitta  på nåt annat! Byee//Malin


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jodå, det är bra med mig me ;)

2010-05-22 @ 10:40:48
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0