Igår ! <3

Hej jag skrev inte igår efter matchen men jag orkade inte Men nu lite om igår!!Men efter att vi bloggat (hos Amanda) spelade vi lite wii ! SEn åt vi glass! Sen gick´vi  och tog lite roliga kort & körde "modevisning" runt Amandas pool,Haha :DKuuul!Sen gick vi ut och cyklade! Amanda "lurade" oss att vi var utelåstaa men såklart var vi inte det!:S Sen bytte  i om till matchen!SEn kom Amandas mamma och då hade vi bara ätit en glass var! Så vi fick ta en frukt och en hårdmacka var!Sen  när vi satt i bilen körde vi en musiklek! DE var superkuul! SEn var det match! Vi vann med 8-0! SEn åkte vi hem! Vi körde musikleken då med!:)Sen stannade vi och handlade lite!:D SEn när jag kom hem var Maja och mamma vid handlarn (pappa jobbade natt) Så jag  gick dit! Vi köpte liute saker! Sen när vi var hemma åt jag,satt vida  datan m.m! Men idag måste jag hämta min cykel hos Amanda Sen vid typ ett-tiden ska jag,mamma & Mathilda till skärholmen! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0