Det var ju valborg igår!!

Hellu! Malin här=) Tänkte berätta lite óm valborg igår!!Först åkte jag,Mathild,Maja,pappa,mamma & morfar ner till stället där brasan skulle vara! Dom hade precis tänt på!Brasan var i vattnet oxå!Sen så var det aktiviteter för barnen,så Mathilda sköt straffar! Hon satte 1 så då vann hon en leksak!!Maja fick ju såklart den:) Efter det åkte vi hem till mormor & morfar och fikade!Sen kollade vi på teve några timmar... När jag skulle gå lägga mig senare tappade jag min mobil i golvet,så skärmen fick några sprickor!! Opps:(Fast det är ju tur att den funkar iaf! Vi har ju ändå extra hemma så jag kan ju byta om jag vill!! Jag har en Sån här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0