Dagen!

Heej,har inte bloggat sen i morse men jag har inte haft tid:( Men här kommer lite om dagen!Först kom ju Alicia,vi bakende muffins!Dem blev jättegoda! Här kommer bild!Detta var alltså innan vi hade haft dem i ugnen!Sen började vi sortera alla kortlekar hemma,vilket är typ 10-15 st! SEn tröttnade vi & hade vattenkrig i bikini på studsmattan!en kom Emelie & hjälpte till lite med kortlekarna!:)Sen när vi blev klara behövde dem gå hem för att jag skulle handla mat!Sen åt jag lunch (när vi hade handlat)Jag och Alicia hade bestämt att jag skulle komma när jag var klar!Så när jag kommit hoppade vi studsmatta! Sen skulle vi "sola" fat vi blötte mest ner oss,haha!Sen gjorde vi volter & handvollter mm!Efter det spelade vi nintendo wii!Åhh,orkar inte beräta mer..Sen var det iaf träning.Nuhar jag "nyss" ätit,kollar på talang 2010 & äter chips och ostbågar! Juste,Vi är med & tävlar hos Felicia (sttappes.blogg.se) i "veckan blogg"! Snälla rösta på oss! //Malin

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, ni måste verkligen rösta på oss.

2010-05-14 @ 21:16:48
URL: http://tredrakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0