Äntligen fredag!!

Heej!! Idag har jag varit i skolan som vanligt :(
Äntligen fredag har längtat efter den här dagen hela veckan. Vi hade som vanigt svenska matte o.s.v.:)
Ååå jag längtar tills imorn när vi ska spela match det ska bli så jäv roligt:)
Har ni sett 17 again den är faktiskt ganska bra.:)
Om ni vill rekomenderar om en bok elr en film som ni tycker är bra så skriv den på kommentarerna. Jag vill gärna se något bra elr läsa något bra.:)
 Idag i skolan skulle vi gå till biblioteket och lämna tillbaks böcker och såklart låna böcker.:) När vi skulle samla in ala böcker så fick jag, Emelie, Ronja & Veronika göra det.:) Det är faktisktganska roligt att göra det.:)
Rösta på oss i veckans blogg på bloggarna www.sttappes.blogg.se och www.wiiklundd.blogg.se /Amanda

Kommentarer
Postat av: Malin!!

Vi är inte med hos Anna!

2010-05-21 @ 20:58:57
URL: http://tredrakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0