17 Again!

Hej! I skolan var allt som vanligt,fast vi gick till biblioteket! I och med att det snart är ommarlov fick man inte låna så tjock bok.. Jag lånade denna: Har läst alla andra i serien!:-p Just u ollar jag & syrran på "17 Again"  Senare idag är det Km=Klubbmästerskapet i terräng! Men jag slipper:) För att jag ville träna (friidrott) istället!:cool:Juste igår var ju jag med Amanda,om ni vill veta vad vi gjorde så läs hennes inlägg!  Efter jag var med henne var det dm=Distrikstmästerskapen i staffet! Mitt lag( jag,Emelie,My,Anna & Elina) kom till final!:) Sen blev vi diskade i finalen pga. att en funkitonär (?) " lurade" My,haah!Det var iaf kuuul! Sen är det ju frreeeeeedaaaaggg! Jaa!:) Men här  är filmen jag kollar på!//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0