Veckans blogg!

Heej!
Nu sitter jag, Mathilda och Malin och kollar lite bloggar.. Vi har precis anmält oss till veckans blogg!..
www.wiiklundd.blogg.se RÖSTA SNÄLLA på OSS! Här kommer lite om min dag.  Först var jagi skolan
där hade vi Matte. svenska och idrott  mm. Till lunch fick vi Färspanna (såg värre ut än vad det smakade).
Vi slutade 13.20 och dågick jag hem med malin och Amanda. Vi ''planerade''typ en ''tjejmiddag''tillsammans
Men vi har inte berättat för våra föräldrar än.. Det var nog allt. A ja men på lördag ska Malin Och Mathilda få sina födelsedags presenter. Kan tyvärr inte säga vad det är... Vill bara säga att Malin och Mathilda är dom snällaste
och coolaste vänner jag har.. <33 //Emelie
(men det ser du kanske?) Heej då


Kommentarer
Postat av: Emma.

Haha, fin bild Emelie. :D Klart jag röstar på er i veckans blogg. ;D Kolla gärna min blogg. ;)

2010-03-18 @ 20:47:25
URL: http://emmasallt.blogg.se/
Postat av: Malin!!

Klart vi kollar din blogg!!

2010-03-19 @ 13:54:15
URL: http://tredrakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0