Lördag,söndag och lite måndag!!

Heluu!! I lördags va jag och familjen på stadium,för att köpa fotbollsskor.Så jag köpte Fotbollsskor, en hoodtröja och en mössa! Så man kan typ säga att det var en födelsedags present från mej själv,för snart  fyller jag år=).Sen på kvällen smaskade jag i mej mitt godis och kollade på melodifestivalen!!! DEt var min lördag,så nu kmr söndagen! Isöndags var jag,pappa,Mathilda och Lollo på friidrotts SM,Familjen skulle  entligen åka till Lida,men det blev inte av!! Så det blev SM istället,så det var kul! Vi lurade Johanna via SMS(igen)... FUN FUN!Sen fotbolls tränin g på kvällen. Och idag,måndag ska ja,Lollo,Elli och Mathilda och till Heron City och äta och kolla på avatar... Nu sitter jag och kollar lite bloggar och chattar på msn Byee//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0