Länge sen!!!!

Hej!! Det var ganska länge sen jag blogga så jag tänkte skriva ganska mycket nu. I helgen ska jag ha jätte kul jag ska på melodifestivalen på fredag och på lördag ska jag på en musikal och se alice i underlandet och på söndag ska jag spela en tunering som kallas för mix-cup mix-cup betyder att både tjejer och killar spelar i ett lag och sen att de möter ett ag där det oxå är killar och tjejer i. Men nu ska ja berätta vad jag gjorde i veckan det började med i måndags då var jag i skolan och hemma gjorde jag inget speciellt och i tisdags så var jag i skolan och hade innebandy och i onsdags var jag i skolan och hemma gjorde jag inget speciellt. M.V.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0