Kmr inte på nån bra rubrik

Heluuuu!! Skulle bara skriva vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat... Måndag:Jag,Lovisa,Ellinor och Mathilda tog tåg & buss till Heron City.Vi var framme typ halv ett,så vi åt mat på Grekiska Kolgrillen..Mums!  SEn kollade vi i lite affärer.Sen gick vi till Willys och köpte godis,läsk,chips mm.Sen kollade vi på bion,asså  Avatar i3D.Filmen var bra.När den var slut var kl typ halv 6.Hemma åt vi mat,sen kmr jag inteihåg mer.Tisdag:Jag,Mathilda och pappa åkte tsm med Alicia,Sitna och Cornelia till Huddinge badet,FUN FUN.SEn var jag o Mathilda hemma hos Alicia.Alicia sov här då...Onsdag:Jag,Mathilda och Alicia tog bussen in till Tumba c,för att jag och mathilda skulle handla födelsedagspresent till varandra.Asså vi valde själva,så hon kmr få ett par jeansleggins och jag kmr att få en randig tröja,fyra par örhängen och tre armband.  vKöpte oxå en kopp och 96 st hårnålar för pengarna jag hade kvar.Sen var vi hos Alicia och gjorde lite saker..Sen idag ska jag nog vara med Alicia fik ett halsband från teneriffa igår oxå!Jättefint Byee/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0