Har varit hos Malin!

Hej idag har jag (Amanda) varit i skolan och hos Malin. I skolan hade vi idrott, svenska & läxläsning.Våran fröken Lena var sjuk idag så vi hade våran fritidsfröken som lärare och hon heter Elisebet men kallas för Bettan och lite andra saker men jag säger Bettan.  Hos Malin satt vi vid datan, spela ds & titta på tv. Efter ett tag så gick vi och mötte Nicolle i våran klass för att vi skulle vara alla tre. Men hon ville gå till Ehab en i klassen och då gick vi dit fast jag och Malin gick hem när vi kom till han. Sen när vi kom hem elr rättare sagt på vägen hem så såg vi ett råddjur och då tog vi massa kort på den vi stog ungefär 10-15 ifrån råddjuret. Sen när vi kom hem så gick vi till Emelie. Där satt vi och tittade lite på tv och chattadepå msn. Jag kommer lägga in några bilder. Kommentera gärna. Och just det rösta gärna på våran blogg i veckans blogg på www.wiiklundd.blogg.se tack ska ni ha!!!
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0