Amanda & Malin!!

HEJ!! Idag är jag(Malin) Och Amanda!!Vi har precis ätit och suttit lite vid datan när vi är klara med detta inlägg så ska vi göra nåt annat för jag (Amanda) ska snart gå hem.Vi kollar lite på Tv också, Blue Water High typ!! I skolan idag har vi typ inte gjort så mycket vi har haft matte, svenska, gångertest och gympa på gympan hade vi redskap.Gångertestet gick väl ganska bra.. Ett fel för båda 2!! Imorn alltså i skolan så ska vi väl få läxor, ha lite matte och svenska.Juste,tror ingen har skrivit att vi börjat med NP=Nationella Proven
,dem är jätte lätta! Vi har haft ett svenska prov och ett matte prov på matteprovet skulle man rita ett stapeldiagram och arbeta tillsammans jag (Amanda) och Malin gjorde tillsammans och svenska provet har inte alla gjort bara halva klassen så jag får inte berättaom d et för Malin har inte gjort det. //Amanda och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0