Typ ett test!

Hejsan igen! Här kommer typ ett "test"!       




Vart ligger din mobil när du sover?
På mitt nattduksbord eller hur det nu stavas!

Hur ofta ligger din mobil hemma utan batterier?
Aldrig! :-p

Hur känns det när du inte har din mobil på dig?
Jag brukar inte tänka på det för jag har aldrig med den till tex.skolan! Så jag känner inte så mkt!

Får du någon gång höra att du är en mobilälskare?
Neej,det har jag aldrig hört!:)

Hur många samtalsminuter har du ringt?
Om man räknar med timmar och sek så är det: 5:59:33!Nästan 6 h.

Hur många mobiler har du haft detta år?
Jag har bara haft en detta år!

Blir folk irriterade över att i mobil ständigt är med dig?
Nej,inte vad jag vet!:) Har inte hört det iallafall!

Vad står det i 4:de sms:et i din inkorg? Och vem är det ifrån?
Japp:) Det är från Lollo.

Vad står det i det senaste skickade sms:et?
Kan vi båda? Fast jag menade bada?

Vem är 6:a på listan över mottagna samtal?
Mathilda

Vem är överst på listan över missade samtal?
Mathilda,igen!



Det var alla frågor! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0