Svaren!

Hali Hallå! Har varit hemma ett tag! Underbart med SOMMARLOV! Läsårets höjdpunkt!Men vi som vann fotbollstuneringen fick medalj! Yippey! Vi fikade lite &så! Men här kommer svaren!

Postat av:
Smingkar ni er offta ??

Svar: Nej,inte i skolan. Bara när det är något speciellt!

Postat av: anna ( www.welovepets.blogg.se )
okidoki,varför heter eran blogg tredrakar?

Svar: Vi kom inte på nåt annat & vårat kinesiska stjärntecken är drake.

Postat av:Annika (www.annikapandikow.blogg.se )
Hur mycket är ni inne på ersn blogg?

Svar:Jag är inne varje dag men jag bloggar inte alltid!

Postat av:conne
Vad gör vi?

Jag svarar på frågorna.

Postat av:Emma.: ) <3 ( www.emmasallt.blogg.se )
Vad tycker ni om mig förutom snäll ? :)
Beskriv er tre som personer. :)
Vad är det bästa ni vet ? :D
Bästa vänner ? :P

Svar: Du har många bra sidor:-p Men typ rolig,bra kompis,omtänksam!
Svar:Snäll,rolig & friidrottsälskare,hehe :)
Svar:Finns många saker men typ vänner,familj,godis,friidrott & fotboll :) <3
Svar: Det är väl Emelie,sen Amanda dårå!

Postat av:Sandra ( www.verysandra.blogg.se )
Vilka är ni kära i <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: It´s a secret! Nej men jag är inte kär i någon!

Postat av:
Heter ni dom tredrakarnas blogg för att ert favodjur är drake???

Svar:Nej,läs där uppe om du vill veta varför den heter tredrakar!



Det var alla! Vi får väl se när Emelies svar kommer!Pusssssssss//MAlin

Kommentarer
Postat av: EMELIE

Samma som ditt men bästa vänner är MALIN sen AMANDA

2011-01-03 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0