Statistiken suger ): + Lite Annat !

HejHej ! Kommer inte bli mkt uppdatering från min  sida nu på sommarlovet . Kommer inte orka tror jag , men något inlägg ibland !Igår var det ju som sagt  midsommar och dagen spenderades med Emelie , David , Sanja , Ronny & familjen ! Vi var först på något ställe nån stanns , där kunde man göra olika saker tex. dart , luftpistolsskytte , ponnyridning , fiskedamm ! osv.. Det var kul Köpte lotter , lite godis + loka , sen körde jag dart & luftpistolsskytte. Sen åkte min familj hem  och fixade maten mm. Sen kom dem . Vi åt , kollade på film spelade kubb  och mkt mer! Rooolig kväll / dag !

 Jepp ,lyckades skrapa ihopp 0 poäng , gud vad ,man är duktig (a) :D Sedan till rubriken , statistiken suger erkligen ! Snälla kommentera & så ! v//Malin


Kommentarer
Postat av: Anna

fin blogg:)

2010-06-26 @ 21:49:25
URL: http://welovepets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0