Sorry!

Hej!

Har inte bloggat på ett tag:( Har inte hunnit:( Idag har jag bara varit hemma och badat lite. Emil (lillebror) hade en massa kompisar här de var typ 10 stycken:S Jag kanske inte bloggar så mycket på sommaren har inte tid och jag ska åka till landet nu och vara där i 2 veckor så då kommer jag inte kunna blogga för det finns ingen data där och jag kan inte ta med min bärbara:( Kanske skriver något inlägg innan vi åker till landet. :S Igår så när min pappa tog bort lite grejer från våran tomt så såg han något djur ligga å våran tomt och då var det en grävling LÄSKIGT! Sån tur var så var den död:) Kommentera gärna alla våra inlägg! Malin föresten jag och Emelie kanske inte har hunnit skriva inlägg eller inte orkat och det är defenitift (stavning) inte bara din blogg.   //Amanda


Kommentarer
Postat av: Malin!

Det är klart det är alla tres blogg , jag vill inte ha en egen ! Men det känns lite så för att du & Emelie kanske inte orkar, har tid eller lust !

2010-07-01 @ 09:59:44
URL: http://tredrakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0