Packa,Packa,NU ! ):

Hej Hej !<3 Kom nyss hem från Alicia ! Vi spelade bara Mario Kart :) Har också hunnit med att baka kladdkaka idag ! Gott <3 Emelie & Amanda är på fotbollsskola nu,jag ville inte gå iår ! Men nästa år ska jag gå om det passar ! Nu hade jag tänkt packa lite till torsdag , för då åker laget till Västerås för att spelaen cup ! Kommer bli nice ! <3 Mamma & pappa ska såklart inte följa med, tuuuur ! Inte för att jag trodde att dem skulle men ändå ! :) Dem kommer att titta påå någon match typ  8D ! Vi kommer hem på söndagen tror jag :S Ikväll är det träning,kör fotboll idag ! Vill åka & bada efter :D Men vi får se hur det blir med det ! Sen ska jag bara skriva till Emma (emmasallt.blogg.se) att jag hoppas Rambo mår bra snart ! oM nån undrar är Rambo Emmas hund är på var på akuten igår tror han är det nu med !  //Malin <3


Kommentarer
Postat av: sana

jag sover med kalsonger ;oo

fett skönt :)

2010-06-16 @ 11:54:40
URL: http://hhejsana.blogg.se/
Postat av: Cassi

ok

2010-06-16 @ 20:28:19
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0