Hemma från skolan:(

Hello!Idag är jag hemma från skolan.Har jätteont i magen:(Idag kommer jag bara göras klart läxan,fixa en sak i mitt rum:(Och vila såklart då!Sen missar jag  slöjden idag:(Kan inte träna idag heller!Skulle också cyklat och badat med
Mathilda idag,men de får bli en annan gång..!
Men nu om igår!

Igår var det skola med musik,idrott,film, osv.  Sen när jag kom hem satte jag mig vid datan! Efter det åt jag mellis och ringde Emelie & frågade henne om hon ville åka o bada med mig och Mathilda,men hon ville inte:(  åka själv med Mathilda för hon skulle till en kompis och bada i hennes pool!Så jag gjorde lite läxa ! Sen ringde jag Amanda och frågade om hon ville följa med (fast jag visste att det inte gick men ändå)!Satte mig vid datan och chattade med Sandra som var med Tuva! Dom ville följa med och bada! :D 
Så vi möttes i centrum! Sen cyklade vi till badet!Vi badade lite,fast det var ganska kallt!:S Sen fotade vi lite! Kommer lägga upp bilderna sen för jag har inte laddat över dem yill datan än!Sen cyklade vi hem! Hemma åt jag sen satt jag vid datan   osv.! Sen var det top model & norska hollywood fruar! Sen var det sängen som väntade! Det var min måndag! Föresten är det ju  1 juni idag! Jippey! Mån
ste gå//Malin   Blev ganska långt inlägg :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0