Dagen igår..!

Heej,här kommer lite om igår då!Först sjutsade mamma mig + Mathilda! *Jag köpte pretsenter,shorts,ett linne & två rosetter till håret!SEn tog vi en glass! Vi gick till pappas jobb efter för att han skulle sjutsa oss hem! Så vi åkde hem,bytte om,sen åkte vi till Grekiska Kolgrillen! Där hade pappa bokat. Vi åt där,Gott!När vi kom hem satt jag vid datan typ en h.Sen kom glassbilen så jag gick ut med pappa! VVi träffade Eelies familj som också skulle handla glass! Sen kollad jag typ bara på tven!                                                           








Två bilder pårosetterna!! //Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej fina .roseter kan du titta in på min blogg?

2010-06-11 @ 21:02:02
Postat av: Malin!

Visst! Men kan du skriva ditt namn & bloggnamn

.

2010-06-12 @ 08:44:16
URL: http://tredrakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0