BODABORG ! MORGON!

Hello! Idag var det skola,som vanligt! Men det är bara tre skoladagar kvar innan avslutningen! Om jag har räkat rätt..! Men vid 1-tiden spelade lärarna match mot 4: orna! Såklart vann eleverna!<3 Fast detvar ganska jämt...Efter skolan stack jag hem,åt mellis! Sen började jag packa till i morgon! Då är det läger med friidrotten! Har längtat som bara den!!Men sen var det träning,kom dit bland dem första  så jag,Amanda & Sandra (De som var där först!) körde suck,sen kom Elin och var med! Funny!Sen örde vi igång,vi var bara 9:e st. DEt är väldigt några enligt mig!Vi skulle typ passa först! Sen match! Det var lite ojämt indelat! Mitt lag ledde först med typ 6-1
Sen behvde jag byta lag för att det skulle  bli jämnare! Eller hur!? Men strunt i det!:P SEn cyklade jag hem! Bla bla blaaaa! Pallar nt skriva mkt mer..! Nu kollar jag bloggar! Ses//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0