Amandas svar:

Heej!!

Nu ska jag svara på era frågor men det är  bara jag som svarar:(

Sminkar du dig ofta??
Svar: Nej bara ibland om jag ska på fest.

Anna:

Varför  heter eran bogg www.tredrakar.blogg.se??

Svar: Vi kom inte på något annat och sen vårat sjärntecken på kinesiska (stavningen) är drakar.

Annika:

Hur mycket är ni inne på eran blogg??

Svar: Ganska ofta

Conne:

Vad gör ni?

Svar: Inget speciellt just nu iaf.

Emma:

Vad tycker ni om mig förutom snäll??

Svar: Ää svår fråga men jag vet inte riktigt.

Beskriv er som personer

Snäll,smart & fotbollintresserad (stavningen)

Vad är det bästa ni vet??

Svar: Ää svår fråga igen men fotboll tror jag. :S

Sandra:

Vem är du kär i ??

Svar: Hemligt




Heter ni tredrakar för att erat favoritdjur är drake??

Svar: Nepp, mitt favoritdjur är något annat.



//Amanda


Kommentarer
Postat av: Malin

Skulle vi inte svara på frågorna tsm?

2010-06-08 @ 16:10:56
URL: http://tredrakar.blogg.se/
Postat av: Emma. :)

Jahapp , jag tycker iaf att du är bra på fotboll , omtänksam och en riktigt toppen tjej ! ;)

2010-06-12 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0