Landet

Hej!

Nu har jag varit på landet ett ganska långt tag. Vi badade varje dag vi var där en dag då var det fint på förmiddagen och så regnade det på eftermiddagen. När det regnade så åkte vi till Örebro och köpte ganska mycket på Stadium outlet. Jag köpte två koftor en puma en nike kofta två par skor ett par pumaskor och ett par flippflopp Några saker man ska ha till fotbollsskorna en fleecetröja (Peak). Jag tror det var allt jag handlade på Stadium. När vi var på stranden så träffade jag en ny kompis Liv hette hon.:) Hon kom ifrån Huddinge och hennes moster bodde där vi har vårat landställe och då var hon alltid där på hennes sommarlov.

I måndags så var jag + familjen på ett kalas pappas kusin fyllde 18 år så vi var där ett ganska långt tag 18-22 tror jag.:S

Igår åkte vi till pappas barndomskompis land och sov där en natt. Igår så åkte vi deras båt till en kille som heter Arne och där åkte vi vattenskoter. Jag körde i 80 km/h. Pappa och hans kompis körde i 110 km/h och så åkte de full fart runt runt runt och till slut så ramlade de. De skulle och och hämta våtsarvetter och då såg inte jag, mamma, Emil (lillebror), Lucas (kompis till Emil) & Mia (Lucas mamma) det var ganska tur. Jjag förstog att de skulle ramla.

Har inget mer intressant att skriva om så ha en bra sommar //Amanda

Varning: Jag kanske inte kommer att blogga så mycket på sommarlovet för vi ska till Öland, Danmark, Liseberg & Kalmar på sommaren och Ullared och så. Har inte så mycket tid då att sitta vid datan.:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0