Kusinerna.

Hej!Idag var kusinerna här,fast jag var inte så mkt förjag mådde inte så bra ett tag! Så jag läste lite & så! Sen när dem åkte & badade så var jag hemma framför datan.Kul då?Men dem åkte iaf för en stund sen.Men det var ju kul att dem kom!

Företssten har jag inte ens två planerade dagar av sommarlovet som är kvar :O Men det finns ju saker jag,Mathilda & Alicia har sagt att vi ska göra!Eller,bara en sak men strunta i det.

Imorn har jag ju inga planer fast jag ska nog va med Alicia & Mathilda:)Vi ska väl åka & bada om vi ska va;)Nu blev det mkt om Alicia här. Ska avsluta nu /MalinHittade bilden på datan, Mathilda tog kort på Jossans profilbild med min mobil. Den är ju jättesuddig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0