Jag vet att jag inte bloggat.Men nu är jag hemma!

Hej bloggen! Längesen jag skrev sist! Men dagen efter vi  vart på Gekås åkte vi videare ner till mormor & morfar.
Så vi har vart där i 1,5 vacka! Men igår var jag,mormor,morfar,mamma & Maja på marknad! Köpte inte mkt, men jag fick med mig 3 par örhängen,ett armband & lite godisremmar! Idag har jag haft superkul verkligen!Har åkt ring med Mathilda & Linnea.Det är en vatten ring man sitter i och så åker man bakom en båt tex.!Roligt! Sen åkte vi hem!När vi var hemma vaar jag med Alicia & Mathilda!Pallar inte skriva mer!Hoppas inte inlägget blir för svårt att läsa!//Malin


Kommentarer
Postat av: KITTY [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]

- då är vi två ;)

2010-07-16 @ 21:48:22
URL: http://HTTP://KITTYLAND.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0