Ny design

Hejsan!! Idag har jag inte gjort något speciellt. Jag har bytt design, hoppas Emelie och Amanda gillar den. Om dom inte gör det så byter vi väl. Nu läser jag Elins och Emmas bloggar. Bloggarna hittar ni på länkar .Kollar också på tv. Har inget annat att göra. Emelie var typ här nyss för att kolla på en design, men hon gick hem för en stund sen.Vid halv fem ska jag hämta min syster på hennes dagis Hej då//Malin®                                                                                            

Kommentarer
Postat av: Emelie

Designen var jätte snygg!!!! H/Emelie

2010-01-08 @ 18:12:13
Postat av: Malin

Bra att du tycker det Emelie, hoppas bara att Amanda också gillar den!

2010-01-08 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0