Sjuk:(

Heej!

Idag är jag sjuk och kan inte gå tilll skolan.:(

Jag tänkte berätta om min helg lite.


Jag har varit i Sälen hela helgen och åkt skidor. Det var jätteroligt:):) Vi åkte på torsdagen vi kom fram klockan 23.00 ungefär eller senare, på fredagen så åkte vi skidor i Tandådalen för vi bodde i där klockan 15 gick vi in för att titta på after skin men det var sån hög ljudnivå för vi satt längst fram så i gick ut och åkte skidor ungefär mellan 16.30 och 18.30. På lördagen så åkte i i Lindvallen och är fick man låna skidor gratis och då lånade jag ett par riktiga slalomskidor som man tävlar med och de var ganska svåra att styra men men. På söndagen åkte i hem.

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0