Shoppat!!:)

Heej!

Idag har jag varit och handlat med min familj. Vi var på Länna sport, XXL, Stadium, Din sko, Skopunkten och HM. På Länna sport så köpte mamma och pappa längskidor (eller ett helt paket där i fick man allt man behöver för att åka längskidor), på XXL så köpte vi skridskor till mig och vantar till mamma och pappa. Vi köpte inget på Stadium eller på din sko utan där lämnade vi mina skor jag fick i julklapp,jag fick inte i foten.:( (kanske har förstora vrister för jag spelar ju fotboll pappa tror det) På skopunkten  köpte vi inget, men på HM köpte jag en tröja.


//Amanda


Kommentarer
Postat av: josephine- fixar din design gratis!

Hej!

Just nu har vi en tävling på våran blogg!

där man kan vinna en smyckesats!!! som är värt 249kr! http://twinblogg.blogg.se/2011/january/tavling-1.html#comment

2011-01-28 @ 17:02:02
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0