Skolan ):

Hejsan! Idag  är det upprop): Gud vad tråkigt att skolan ska börja.Usch! Det ända som är kul är att träffa alla. Men det ska börja några nya personer i klassen. Tycker inte om det.DEt är för att en paralellklass ska splittras & några börjar  i 4b (vår klass,den bästa!) och några börjar i 4a. Vi ska typ börja gå i grupper till matten & svenska mm.Tror jag.Men vi har samma lärare+nån mer. Det är iallafall sista året på skolan.För i våran skola finns bara förskoleklassen-4.Sen börjar vi i en annan,fast dem hör typ ihop.Nu blev det rörigt.men ses//Malin


 Jag,Amanda o Emelie var på Investor kidscap i StockholmBild på oss tre på investor kids cup.Ascoolt var  det,speciellt när jag & Amanda pratade med Ivan Obolo (stavning)


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-16 @ 11:47:47
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0