Var med i en turnering!

 Hejsan alla bloggare!Jag ska skriva lite om helgen.(Igentligen söndan och måndan).Iallafall i  söndags fick jag gå upp kl.sju på morgonen!!skulle vara med i en turnering.KUL.vi var så nåra så vi fick ta in två från 01:orna.Dom var JÄTTEBRA och gjorde några mål.(Det gjorde jag med).vi spelade 4 matcher.Två vann vi och två blev det oavgjort.I tuneringen kom vi tvåa.I måndags (idag)  gick jag och familjen ut en stund.Sen hälsade vi på farmor.(farfar var på landet).I söndags var det sol och fint väder och idag blev det snö.Allt har nästan smält bort det är bara lite slask kvar.Det var lite om söndan och måndan.Hej då!Hälsningar Emelie.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Amanda o Malin var tuvär inte me!!!

2010-04-06 @ 14:37:48
Postat av: Emelie

Amanda och Malin var tuvär inte med!!!

2010-04-06 @ 14:40:21
Postat av: Emelie

råkade skriva det två gånger!



2010-04-06 @ 14:42:35
Postat av: amanda

nepp

2010-04-12 @ 20:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0