Ullared!!

Hej!! Inte bloggat på ett tag,för att jag inte har orket..Ska skriva lite om helgen och idag bara!! Fredag: Familjen åkte till en tävling i friidrott,ganska tidigt.Tävlade i höjd,längd och 60 meter! Sen var jag inte med på 600 meter och kula för det hände något med min fot i 60 meters finalen så jag hade jätte ont!!Sen spelade jagMathilda och Fanny (en tjej som vi träffade där) mini.-golf! Det var jätte kul!< 3 Sen åkte familjen till farmor och farfar,det tog 5-6 timmar så vi var framme typ kl.10?!. Lördag: Påskafton!! Firade hos farmor och farfar,kusinerna kom oxå! Vi åt mat och kollade på film ´& så..Åt godis. Sen kollade vi på "Jakten på Julia,hejar på Ellen!!Efter det var det millenium som vi kollade  på! Söndag:Vi åkte till kusinerna!! Vi cyklade till en skola och körde "land & rike" tror jag det heter. DEt var kul..!Sen åt vi middag och efter rätt där..Jättegott!! Efter det åkte vi hem (till farmor och farfar).Vi kollade på "Wallander Skytten" Den varSuper bra,jag bara älskar Wallander filmerna..!Måndag: Jag,mamma,Mathilda och farmor åkte till Ullared,där mötte vi Nea (faster),Isabell och Elin (kusinerna).Vi hanlade lite kläder,örhängen,skor m.m! Sen fikade vi.. När vi kom hem sen hade pappa,farfar och Maja köpt en mini- dator till mig och Mathilda,så det här blir första inlägget från våran dator!! Har nyss ätit mat och glass!! Kollar lite bloggar nu och smsar med Amanda!!Hejdå //Malin 

Kommentarer
Postat av: Elin

oj du gjorde mycke under helgen kul med en dator mindre kul med en fot <3

2010-04-09 @ 09:47:11
URL: http://celiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0