Tacos!

Hallo.Jag skrev ju förut att jag skulle ringa en kompis,så jag ringde Amanda! Amanda var med Annika så jag & Mathilda cyklade til Annika (Amanda & Annika bor grannar=)Först hoppade vi studsmatta! SEn splade vi dart eller vad det nu hetre!!Sen ville inte Annika spela mer så vi gick ut & cyklade lite! Kul var det!!SEn gick vi till Amanda  o spelade wii! Sen blev vi törstiga så vi skjulle göra saft,men den gick ut 2006!,så gjorde sodastreem iställeet! ´Det sprutade jätte mkt! Nu sitter jag & käkar tacos,igen!! SEn ska vi tillbax till dom //Malin


Kommentarer
Postat av: amanda

vad snabbt du han skriva när du kom hem. Men den spruta inte jättemycket

2010-04-26 @ 14:41:46
Postat av: Malin!<3

Det tog typ 4-5 min hem! Okey,det sprutade inte jättemkt!

2010-04-26 @ 14:56:00
URL: http://tredrakar.blogg.se/
Postat av: amanda

nej

2010-04-26 @ 16:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0