Inte bloggat på ett tag!!

Hej! Jag har inte bloggat på ett tag för jag har varit i Sälen och sen måndag, tisdag har jag inte orkat elr inte hunnit SYND! Om ni undrar var jag gör nu så är jag på mammas jobb lånar hennes data skulle egentligen ha en annan men iaf. Mamma är på möte det var df jag fick låna datan. Men hela v.13 har jag varit i Sälen inte kunnat blogga så mycket. Men när jag kom hem i söndags så var vi bara hemma och mös lite Nice!! Imåndags så var jag med min granne Annika hon är lika gammal som jag. Ungefär vid kl 16-16,30 så skulle vi till min mormor och morfar och äta vi åt påskmat GOTT! Efter det så fick jag och min lillebror ett påskägg var. Där efter skulle jag till Annika igen för att jag skulle sova där. Vi hade jättekul på kvällen för vi tog ett glas saft var och då råka hon spilla ut mitt glas och jag blev så rädd så att jag tappa mitt äpple. På tisdagen så var jag med Annika på förmiddagen och sen skulle vi hämta min lillebror ungefär vid kl 15,30. Där efter skulle jag byta om till träningskläder för att jag skulle på fotbollsträning. Sen på onsdagen har jag bara varit på mammas jobb .//Amanda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0